Arhīvs
Augusts, 2020
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Vajag runāt un atbildēt
Publicēts 4. jūnijā, 2009.
Kā jau visi uzcītīgie latvieši, arī es saturisku atpūtu pēdējā laikā esmu nomainījis pret patriotisku līdzi sekošanu valstiskiem un ne tik valstiskiem notikumiem medijos.

    Viens no pēdējā laika skaļākajiem bļāvieniem, protams, ir skaistais stāsts par apdrošinātāju un medicīnas iestādēm. Vai tā dara kompetenti cilvēki, kompānijas, kam uzticam savu dzīvību?

Var jau būt, ka esmu kārtējais bezjēdzīgā raksta autors un kārtējo reizi tas būs tāds spļāviens jūrā, bet reizi par visām reizēm gan gribētos noskaidrot atbildes uz dažiem jautājumiem, uz kuriem, manuprāt, pat pirmklasnieks spētu atbildēt.

Pirmkārt, man liekas ļoti aizdomīgi, ka pacienti iestājas par savām tiesībām, medicīnas iestādes iestājas par savām, bet tam, kam tiešām vajadzētu runāt, uzspļauj visam un klusē kā ūdeni mutē ieņēmis. Savā laikā vārdu savienojums „lata devalvācija” bija aizliegtais auglis, kuru nedrīkstēja pat pieminēt – visi klusēja un centās nevienam neiekrist acīs – nebūtu es lasījis dažus prātīgus un nesaprātīgus rakstus, tā arī es, tāpat kā daudzi citi, dzīvotu neziņā. Tik un tā tie daudzslāņainie raksti nav pārliecinājuši, ka viss ir kārtībā un kāds cits ir vainīgs pie laivas sašūpošanās.

Varbūt, mazliet pārspīlēju, kā dažam var šķist, bet taisnībai jābūt. Te nu, lūk, būs daži vienkārši jautājumi, kas man ir svarīgi un, domāju, daudziem citiem arī:

  1. Vai domājat par savu klientu labsajūtu un nākotni?

  2. Vai  finansiālas problēmas un tāpēc kavējas naudas izmaksa līgumiestādēm, tādējādi ārsti ir spiesti rakstīt čekus?

  3. Vai ir plānots lauzt līgumu ar kādu no veselības iestādēm? Kad? Kas notiks ar pacienta polisi?

  4. Vai klienti par to laikus uzzinās?

Ceru, ka saņemšu atbildi un citi veselības apdrošināšanas polišu lietotāji arī uzzinās beidzot atbildes uz šiem jautājumiem un visas neskaidrības tiks atrisinātas..

Starp citu, nav jau nelaime tikai veselības apdrošināšanas jomā, bet gan visā apdrošināšanas nozarē kopumā – vairs nevar uzvārīties kā treknajos gados.


Komentāri (5)
Arnolds: Tu tiešām esi "kārtējais bezjēdzīgā raksta autors", kā pats sevi nosauci. Pirmkārt, es neticu nekam ko tu raksti, jo skatos ka šis ir tavs vienīgais raksts, un izskatās ka tas ir kaut kāds melnais PR raksts lai nomelnotu BTA (par kuru nevaru teikt nedz labu, nedz sliktu, tā tā nav bijusi darīšana). Otrkārt, ar šo rakstu tu neko nepanāksi, un lai kas nebūtu tavs pasūtītājs un apmaksātājs, ceru ka tu mirsi ātrā nāve, muļķi.
07/06/2009 23:08
Pastala: Pilnīgs sviests, es nepiekrītu autoram. Esmu bta klients un esmu ļoti apmierināts. Nekādu problēmu! Labāk būtu aizgājis pie speciālistiem un visu noskaidrojis un tikai pēctam ķēries pie šo murgu rakstīšanas.
10/06/2009 20:04
Karline: Bet tas taču ir loģiski tikai, ka ja līgums paredz noteiktai polisei noteiktus pakalpojumus noteiktā limita ietvaros, tad šie pakalpojumi arī tiks sniegti līdz polises termiņa beigām vai limita izsmelšanai, tai pat laikā jauniem klientiem attiecīgajā programmā, iespējams,šis pakalpojums iekļaut vairs nebūs. Bet par to BTA jebkurā gadījumā būs vienojusies ar attiecīgo uzņēmumu, kas saviem darbiniekiem iegādājas veselības apdrošināšanu. To, ka BTA ir kāds finansiālas problēmas dzirdējis neesmu, varbūt tikai visiem tagad iet švakāk.
11/06/2009 16:51
zaiga m.: Stājos tur grūtniecības aprūpē, jo bija tuvāk darbam nekā iepriekšējā reizē apmeklētā privātprakse. Cenas bija augstākas kā privātpraksē, taču servisa līmenis krietni zemāks – pirmkārt, nez kāpēc pieraksti pie speciālistiem ir bezmazvai jāizlūdzas, lai atrod kaut cik atbilstošu laiku, vai piedāvā variantus, otrkārt, pie speciālistiem tik un tā neregulētas rindas, laiks ko velta pacientam, krietni īsāks, kā privātpraksē. Ja analīžu rezultāti bija slikti un ārsts bija licis vecmātēm uz to reaģēt, tad tas notika tikai pēc manas zvanīšanās uz nodaļu. Kaut gan analīzes bija ļoti sliktas un bija nepieciešams reaģēt nekavējoties. Arī senāk biju saskārusies ar to, ka tur speciālisti sūta viens pie otra kā pa riņķa danci, izskatījās, reizēm tikai, lai tikai uztaisītu ARSam pēc iespējas lielāku apgrozījumu. Jūtams konkurences trūkums privātajā medicīnas aprūpē.
11/06/2009 17:13
asfdg: Ja VC-4 tiešām sapirkta aparatūta, tad ARSā jāsamaksā par vizīti pie ŗatsa, kurš nozīmē pie sevis uz pārbaudi uz aparāta, tad samaksā par to, tad šis savukārt nosūta atkal pie sevis, lai pateiktu atbildi..
11/06/2009 17:39
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: