Arhīvs
Augusts, 2020
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
ARSviests!
Publicēts 10. jūlijā, 2009.
Tieši tā, citu emociju man nav, kad nākas atkal un atkal praksē saskarties ar ARS „speciālistu” darbību! Varu teikt vienu, tas ir gadu gaitā perfekti nostrādāts naudas kāšanas aparāts, kas izmanto cilvēku tiesību nezināšanu un slinkumu atzīmēt sīkākus pārkāpumus, jo bieži jau tas sviests notiek arī tāpēc, ka cilvēki to pieļauj un uzreiz nenoziņo, kur pienākas, jo baidās, ka tam nebūs jēgas, tikai pašiem pēc tam radīsies vēl lielākas neērtības.

Zinu, ka arī citiem ir liels neapmierinājums ar šo kantori! ARS ir spogulis visai mūsu izpratnei par medicīnu un tās nesistēmiskumam, jo pats cilvēks ir spiests tēlot ģimenes ārstu un meklēt, kas nu viņam konkrētā gadījumā var palīdzēt, jo ģimenes ārsts ir ieinteresēts viņu nekur nenorīkot, ja arī grib to izdarīt, nav vairs iespēju utt. ARS valda neorganizētība pieraksta sistēmā – neatbilst laiki, nekad nevar zināt, kad patiešām tiksi pie ārsta, daļa ārstu ir pārsogoti, citi paši izmanās sevi pārslogot, jo, ieraugot polisi, naski sarēķina, kādus pakalpojumus cilvēks jau ir izmantijis, kādus vēl varētu viņa vadībā nekavējoties izmantot utt., utt.

Jau vairākus gadus apmeklēju ju ARS un tikai tādēļ , ka atrodas centrā un darbs apmaksāja polisi. Šajā laikā cenas par pakalpojumiem ir pieaugušas vairākkārtīgi un ne jau nu tikai inflācijas iespaidā. Vai tiešām sonogrāfijas dažas minūtes izmaksā tos 40 LVL? Un saruna ar ārstu – 25 LVL, pēc tam atkārtota vizīte.

Tā arī bija, ka man ārste nozīmēja ļoti dārgu izmaklējumu, bet vēlāk izrādījās, ejot pie citiem ārstiem, ka šai diagnozei tas vispār nebija vajadzīgs, kaut arī man ir ģimenes ārsta norīkojums, kur rakstīts, ko un kur vajag sildīt, bet vēl jāiet pie kaut kāda viņu fizioterapeita, kas paskatās tev virsū (1 sekundi), uzšvīkā uz papīra, kura vieta jāsilda (1 minūte) un paprasa 20 latus.

Līdz ko es ierados ARS un iepriekš pateicu, ka man ir polise, tā mani sūta visur kur vien var, lai tikai ātrāk iztērētu tās limitu. Beigās sanāk ka viņi gada laikā ir manu polisi izputinājuši, un vēl no manis papildus naudu piedzen. ARSā nav tie labākie speciālisti.

ARSā faktiski nevienu neinteresē slimība vai profilakse. Izraksta dārgākās zāles (jo ir taču apdrošināšana) un nav laika, jo pakalpojums maksā milzu naudu un jo vairāk paņemsi, jo vairāk nopelnīsi. Ja kas, atnāciet pēc nedēļas. Nē, paldies, uz ARS es vairs nekad neiešu.


Komentāri (14)
karlis: Pieskaiti mani es arī uz ARS vairs neiešu.
10/07/2009 11:23
Inga: Cenas atkal ir augušas :)
10/07/2009 11:25
ups: Izskatās pēc konkurentu raksteļa. Bet cenas ARS par pakalpojumiem ir pieaugušas vairākkārtīgi. Viss esot slikti, neesot labi speciālisti, tas visiem zināms par ARSu.
10/07/2009 11:33
kuku: Vai Maikls Džeksons arī neārstējās ARSe? Tas daudz ko paskaidrotu
10/07/2009 11:36
upsam: Drīkst uzzināt - kuras cenas un kuriem pakalpojumiem?
10/07/2009 11:46
km: Ja analīžu rezultāti bija slikti un ārsts bija licis vecmātēm uz to reaģēt, tad tas notika tikai pēc manas zvanīšanās uz ARS nodaļu. Kaut gan analīzes bija ļoti sliktas un bija nepieciešams reaģēt nekavējoties. Arī senāk biju saskārusies ar to, ka tur speciālisti sūta viens pie otra kā pa riņķa danci, izskatījās, reizēm tikai, lai tikai uztaisītu ARSam pēc iespējas lielāku apgrozījumu. Jūtams konkurences trūkums privātajā medicīnas aprūpē.
10/07/2009 11:47
kapeika: ARS pakapojuma kvalitāte (5 min. vizīte Ls 35) neatbilst summai, no kuras ir jāšķiras pacientam, bez tam kā var būt atšķirīgi pakalpojuma izcenojumi, “maksājot no polises” vai maksājot skaidrā naudiņā, kā var būt tā, ka pie speciālista nevar nokļūt, ja esi apdrošināts, bet, ja esi gatavs šķirties no skaidras naudiņas, tad kaut vai pēc stundas. Kāpēc ARS nemīl grūrnieces? Mēs neesam cilvēki?
10/07/2009 11:49
ing\: ARSā jāsamaksā par vizīti pie ārsta, kurš nozīmē pats pie sevis uz pārbaudi uz aparāta, tad samaksā par to, tad šis savukārt nosūta atkal pie sevis, lai pateiktu atbildi. Smieklīgi!
10/07/2009 11:50
pctvl: Atceros, pirms dažiem gadiem pret „ARS” bija arī ierosināta lieta par atteikšanos kompensēt kādas sievietes izdevumus, jo „ARS” apgalvoja, ka kaitējums ir radies tāpēc, ka sieviete paralēli esot ārstējusies arī pie citiem ārstiem. Skan smieklīgi, taču tieši tāda bija šī medicīnas centra vadības atruna. Starp citu, konkrētajā gadījuymā arī Latvijas Pacientu tiesību biroja juristi atzina, ka sievietes prasība ir pamatota un lietā jāsāk tiesvedība.
10/07/2009 11:51
bezvaina: Kas bez vainas lai pacel roku jo ne jau tikai ars vienigi ir tadi ari citi (vc4 piem) nav labaki. Ars atkal pacelusi cenu
10/07/2009 11:52
hello!: Mīļie pērkamie ļautiņi, ja reiz jūs esat ne pārāk gudri, toties centīgi - uzrakstiet, lūdzu, vēl kādus komentāriņus, lai mēs tos varam pārdrukāt. Kāpēc mums censties, ja jūs to izdarīsiet mūsu vietā.:)) Have a nice day un sveicieni naudas devējiem - viņi varētu nebūt īpaši laimīgi par sasniegto.
10/07/2009 12:33
karlis: Skatos uz komentāriem un smiekli nāk, rodas iespaids ka tur trīs komentētāji vien visu sarakstījuši, no kuriem viens ir ARS sekretārīte Ilze :).
10/07/2009 13:46
karlim: Kura mēģina spamot pretī tik pat stulbiem, toties čakliem nomelnotājiem?
10/07/2009 14:01
klauns: 200% piekrītu, tā ir
12/07/2009 21:54
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: